VSTUP DO PORTÁLU ON-LINE OBJEDNÁVÁNÍ.
Pakliže potřebujete předpis pravidelné medikace, zaslat dotaz či zprávu lékaři, objednat se k lékaři na vyšetření, využijte prosím on-line služby (viz tyto dva funkční odkazy):
a) je pro pacienty, kteří jsou již v naší kartotéce evidováni
b) je pro pacienty, kteří u nás dosud v kartotéce evidováni nejsou
*****************************************
Jako alternativu lze využít mail: ordinaceolpt(zavináč)seznam.cz.
Protože tyto řádky nečte nikdo do konce :-) uvádím na začátek - na celkové vyšetření, prevence, prohlídka do zaměstnání či ŘP atd. je nutné se objednat na minim. celkem 30minut - tedy vybrat minim dva po sobě jdoucí patnáctiminutové intervaly! Jinak tato objednávka nebude akceptována.
Zde tedy jednotlivé odkazy a rozbor pro zvídavé čtenáře:
Z nejdůležitějších možností služby smartmedix.net:
Objednávky
- pacient (s přihlášením nebo bez) zadává objednávku, případně důvod své návštěvy
- přihlášený pacient má možnost sledovat své objednávky, případně je pře-objednávat a mazat (pokud mazání povolíte)
- po zadání / smazání objednávky a synchronizaci s Plánovačem ve SmartMEDIX je pacientovi odesláno potvrzení na email
eRecept
- přihlášený pacient může zaslat požadavek na vystavení a zaslání eReceptu
- ihned po zpracování lékařem odchází pacientovi eRecept na tel./mail, součástí je i QR kód
Vzkaz
- přihlášený pacient může zaslat vzkaz – zprávu či dotaz, informaci k léčbě
- ihned po zpracování lékařem odchází pacientovi informace o zpracování
Další možnosti využití
- přihlášený pacient má přehled o aktuálním stavu zpracování svých požadavků
- volitelně je možné nastavit pro přihlášené pacienty zobrazení termínů preventivních prohlídek, prohlídek a očkování
Objednávkový systém na vyšetření pracuje díky spolupráci s firmou Medax a je jednoduchý a intuitivní (zvládl jsem to také, nebojte se). Přesto prosím, s ohledem na spolehlivé vyřízení Vaší objednávky, věnujte pozornost následujícím řádkám.
Možnost přihlášení k objednání se na vyšetření lze provést dvěma způsoby: možnost a) je pro pacienty, kteří jsou již v naší kartotéce evidováni a mají u nás zadanou emailovou adresu, možnost b) je pro pacienty, kteří se objednávají např. 1x za rok nebo nejste u nás v kartotéce evidováni/případně u nás není evidována emailová adresa a podobně (například na vyšetření z důvodu prohlídky preventivně lékařské péče tzv."závodní" nebo např v době zástupu).
Pakliže si nejste jako naši registrovaní pacienti jisti, zda máte ve své zdravotní kartě u nás evidované mobilní telefonní číslo nebo e-mailovou adresu, prosím, spojte se s námi a vše nejprve upravíme.
Po zdárném přihlášení máte před sebou nabídku možností k objednání.
Zelená pole - volné termíny, červená pole - termíny obsazené. Jedno pole - jedna 15ti minutová položka/vyšetření.
Je možné volit dvě 15ti minutovky během dvou týdnů. Pakliže se objednáváte na běžné vyšetření (rýma, bolavé koleno či podobně :-), co lze zvládnout v jednom 15ti minutovém
úseku, zvolíte k objednání pouze jeden časový úsek. Pakliže byste se objednávali na vyšetření či řešení problematiky delší, je třeba vyhledat termín, kde jsou volné dva po sobě jdoucí 15ti minutové úseky a do každého z nich zadat stejný požadavek na vyšetření (například prohlídky: preventivní, závodní, řidičský průkaz a další jiné zajímavosti :-)
Inu, snad nám všem tato funkcionalita pomůže usnadnit práci.